5 dagen geopend
Maandag t/m Vrijdag 10.00 tot 17.00

Zakelijk

Voor bedrijven

Niets is belangrijk dan bereikbaar blijven. Wij zorgen daarvoor..

Larsa Telecom is een servicepartner van diverse bedrijven, op basis van maatwerk wordt gekeken naar de beste oplossing waarbij gegarandeerd wordt dat jij en je medewerkers z.s.m. kunnen doorwerken na een schade of defect.

Wat kunnen wij voor je bedrijf betekenen?

Op rekening betalen, wel zo makkelijk.
Inzet van leen apparaten
Een eigen accountmanager en expert
Originele onderdelen en behoud van garantie na herstel
Reparaties op afspraak

Voor verzekeraars, tussenpersonen en volmachten

Wij hebben jarenlange ervaring in schadeafhandeling van consumenten elektronica, dit doen wij voor de grootste verzekeraars in Nederland. Schade aan mobiele apparatuur komt helaas steeds vaker voor. In veel gevallen wordt hiervoor inboedel-, reis of aansprakelijkheidsverzekering ingeschakeld. Nog steeds wordt er door de verzekeraars besloten het toestel in zijn geheel te vervangen of de dagwaarde uit te keren. En dat terwijl een reparatie vaak vele malen voordeliger is.
Kostenbesparing
Repareren is altijd voordeliger dan vervangen of uitkeren. Verzekeraars kiezen er helaas te vaak voor schade aan mobiele apparatuur niet te laten repareren. Deze schadegevallen belanden vaak tussen wal en schip en dat is zonde. Door duidelijke afspraken met Larsa Telecom te maken kunnen we je helpen de schadelast aanzienlijk te verlagen.
Duidelijke communicatie
Door onze ervaring in het repareren voor verzekeringsmaatschappijen weten we als geen ander hoe we het je makkelijk kunnen maken. Het belangrijkste hierin is communicatie. Hoe staat het met de reparatie? Wat zijn de kosten en wanneer verwachten we het apparaat retour te kunnen sturen? Van vrijwel iedere stap wordt de klant op de hoogte gehouden. Daarnaast is het mogelijk van de klant op afspraak langskomt bij een van onze walk-in centers voor een directe reparatie.
Fraude
Helaas komt het voor dat er wordt gefraudeerd met schadegevallen. Bij de introductie van een nieuwe iPhone bijvoorbeeld zien we het aantal reparaties van oude(re) modellen stijgen. Men is simpelweg uit op een nieuw mobieltje. Larsa Telecom is alert op het opsporen van schadegevallen. Indien er twijfels zijn over de schade en toedracht daarvan wordt je als verzekeringsmaatschappij op de hoogte gebracht. Wij wachten op uw bericht tot we overgaan tot reparatie van het apparaat.
Rapportages
Maandelijks ontvang je als verzekeraar een uitgebreid rapport met alle gegevens van de schadeherstellingen en/of vervanging van de apparaten.
Meer informatie

Wens je meer informatie te ontvangen over diensten voor verzekeringsmaatschappijen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze accountmanagers staan u graag te woord.

Je kunt ook mailen naar zakelijk@larsa-telecom.nl

Originele onderdelen
Korte Doorlooptijden
Gefertificeerde Technici
9.6 Klantbeoordeling
© 2024 Larsa Telecom. All Rights Reserved
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram