5 dagen geopend
Maandag t/m Vrijdag 10.00 tot 17.00

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn apparaat nog steeds langsbrengen voor reparatie?
Ja dat is zeker mogelijk, wel vragen we je om een afspraak in te plannen en de richtlijnen te volgen welke geldig zijn (richtlijnen RIVM zoals mondkapje, thuisblijven bij klachten etc.). Ook kun je ervoor kiezen om je apparaat thuis of op het werk te laten afhalen.
Moet ik een afspraak maken?
Je kunt een apparaat altijd afgeven zonder afspraak, als de nodige onderdelen voorradig zijn dan zullen wij het apparaat herstellen, op afspraak is de kans groter dat de reparatie direct kan worden uitgevoerd.
Wat repareren jullie?

Wij repareren bijna alle merken, staat je apparaat er niet tussen? Stuur ons een mailtje naar reparatie@larsa-telecom.nl met het type apparaat en klachtomschrijving.

Hoe lang duurt een reparatie?
Als de onderdelen op voorraad zijn is de duur van de reparatie vanaf de 30 minuten, bij sommige tablets of laptops is het 60 minuten, soms kan het wat langer duren. Het heeft alles te maken met de beschikbaarheid van de onderdelen, type reparatie en of het nodig is om een duurtest uit te voeren na reparatie op diverse momenten.
Ik ben verzekerd, wordt de schade vergoed?
Bij alle verzekeraars waar wij op aangesloten zijn wordt de schade vergoed, informeer bij je verzekeraar of de schade is gedekt. Na reparatie ontvang je van ons in ieder geval een officiële factuur die je ook kunt indienen bij je verzekeraar als er wel sprake is van dekking.
Gebruiken jullie originele onderdelen?
We gebruiken altijd originele onderdelen, tenzij anders aangegeven.
Ik heb mijn apparaat opgestuurd of ingeleverd, hoe weet ik wat de status is?
Nadat wij je apparaat hebben ontvangen krijg je van ons een track & trace link met alle informatie over het apparaat, via de link kun je de status precies volgen.
Hoe lang garantie heb ik op de reparatie?
Na reparatie behoud je de fabrieksgarantie, tenzij anders aangegeven. Op de vervangen onderdelen geven wij 6 maanden garantie.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als wij een apparaat kunnen repareren worden enkel de reparatiekosten in rekening gebracht, sturen wij je een prijsopgave na een onderzoek waar je niet mee akkoord bent? Dan brengen wij 29 euro onderzoekskosten in rekening.
Hebben jullie een leentoestel?
Nee, helaas hebben wij geen leentoestellen.
Ik had een screenprotector. Krijg ik die terug?
Bij het openmaken van het toestel moeten wij de screenprotector verwijderen. Het hergebruiken van een screenprotector is helaas niet mogelijk, indien gewenst kunnen wij er een nieuwe plakken voor 14,95.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?
Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens. Wel moeten wij het apparaat kunnen testen voor en na reparatie. Bij laptops kunnen kun je een gastgebruiker aanmaken en bij smartphones of tablet raden wij aan om een backup te maken en het apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Category 1
Kan ik mijn apparaat nog steeds langsbrengen voor reparatie?
Ja dat is zeker mogelijk, wel vragen we je om een afspraak in te plannen en de richtlijnen te volgen welke geldig zijn (richtlijnen RIVM zoals mondkapje, thuisblijven bij klachten etc.). Ook kun je ervoor kiezen om je apparaat thuis of op het werk te laten afhalen.
Moet ik een afspraak maken?
Je kunt een apparaat altijd afgeven zonder afspraak, als de nodige onderdelen voorradig zijn dan zullen wij het apparaat herstellen, op afspraak is de kans groter dat de reparatie direct kan worden uitgevoerd.
Wat repareren jullie?

Wij repareren bijna alle merken, staat je apparaat er niet tussen? Stuur ons een mailtje naar reparatie@larsa-telecom.nl met het type apparaat en klachtomschrijving.

Category 2
Hoe lang duurt een reparatie?
Als de onderdelen op voorraad zijn is de duur van de reparatie vanaf de 30 minuten, bij sommige tablets of laptops is het 60 minuten, soms kan het wat langer duren. Het heeft alles te maken met de beschikbaarheid van de onderdelen, type reparatie en of het nodig is om een duurtest uit te voeren na reparatie op diverse momenten.
Ik ben verzekerd, wordt de schade vergoed?
Bij alle verzekeraars waar wij op aangesloten zijn wordt de schade vergoed, informeer bij je verzekeraar of de schade is gedekt. Na reparatie ontvang je van ons in ieder geval een officiële factuur die je ook kunt indienen bij je verzekeraar als er wel sprake is van dekking.
Gebruiken jullie originele onderdelen?
We gebruiken altijd originele onderdelen, tenzij anders aangegeven.
Category 3
Ik heb mijn apparaat opgestuurd of ingeleverd, hoe weet ik wat de status is?
Nadat wij je apparaat hebben ontvangen krijg je van ons een track & trace link met alle informatie over het apparaat, via de link kun je de status precies volgen.
Hoe lang garantie heb ik op de reparatie?
Na reparatie behoud je de fabrieksgarantie, tenzij anders aangegeven. Op de vervangen onderdelen geven wij 6 maanden garantie.
Worden er onderzoekskosten in rekening gebracht?
Als wij een apparaat kunnen repareren worden enkel de reparatiekosten in rekening gebracht, sturen wij je een prijsopgave na een onderzoek waar je niet mee akkoord bent? Dan brengen wij 29 euro onderzoekskosten in rekening.
Category 4
Hebben jullie een leentoestel?
Nee, helaas hebben wij geen leentoestellen.
Ik had een screenprotector. Krijg ik die terug?
Bij het openmaken van het toestel moeten wij de screenprotector verwijderen. Het hergebruiken van een screenprotector is helaas niet mogelijk, indien gewenst kunnen wij er een nieuwe plakken voor 14,95.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens tijden de reparatie?
Wij hebben geen toegang nodig tot jouw persoonlijke gegevens. Wel moeten wij het apparaat kunnen testen voor en na reparatie. Bij laptops kunnen kun je een gastgebruiker aanmaken en bij smartphones of tablet raden wij aan om een backup te maken en het apparaat terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Originele onderdelen
Korte Doorlooptijden
Gefertificeerde Technici
9.6 Klantbeoordeling
© 2024 Larsa Telecom. All Rights Reserved
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram